maandag 1 september 2014

✎ Wishlist autumn


De zomer is helaas alweer bijna voorbij en de dikke truien en vesten kunnen de kast weer in. Daarom laat ik jullie vandaag zien wat er op mijn wishlist voor komende herfst staat. 



Allereerst deze jumpsuit, ik vind dit heel erg leuk voor een feestje met hakken. Maar met een jasje erover en enkellaarsjes ( met hak) kan het bijvoorbeeld ook prima naar school of naar het werk. 


Verder vind ik zulk soort oversized truien heel erg comfortabel en mooi staan op bijvoorbeeld een leren broek zoals je hierboven ziet. Je kunt natuurlijk ook een imitatie leren broek aan doen als je een echte leren te heftig vind. 


Als laatste heb ik een oversized vest of lang vest op mijn wishlist staan, deze vesten zijn natuurlijk heerlijk warm en je kunt ze ook nog eens heel erg leuk combineren, zoals je hierboven kunt zien. Ik zou het op dezelfde manier dragen, met een simpele broek en een topje met een leuke tekst of print. 

Dit waren alle items die op dit moment op mijn wishlist staan, misschien kan ik dit over een tijdje weer aanvullen met een paar nieuwe items. Hopelijk vinden jullie het begin van het herfstseizoen toch nog een beetje leuk want wat mij betreft is de kledingcollectie in de herfst het leukst. 

Als laatste wil ik nog even zeggen dat alle items die ik in dit artikel heb gebruikt van de H&M site komen, voor de prijzen en andere informatie kun je dus even op de site kijken.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.

See you at our next secret. 



2 opmerkingen: