maandag 22 september 2014

✎ Dagelijkse make-up routine


Vandaag laat ik jullie mijn dagelijkse make-up routine zien. Deze routine is nog niet zo lang zo want ik gebruikte eerst een aantal andere producten. Maar omdat ik erg tevreden ben met de producten die ik nu gebruik en ik dit een fijne combinatie vind denk ik dat dit mijn favoriete routine is voor de komende tijd en deel ik deze graag met jullie. 

Ik zal jullie in stapjes uitleggen in welke volgorde ik de make-up aanbreng, voor ik begin met het aanbrengen van de make-up smeer ik mijn gezicht altijd in met dagcrème omdat mijn huid af en toe een beetje droog is.

1. Ik begin altijd met het aanbrengen van concealer op mijn onzuiverheden en onder mijn ogen om de zwarte kringen weg te werken. Hiervoor gebruik ik de Essence stay natural concealer. Dit is een soort pencil met een kwastje waarmee ik heel gemakkelijk concealer kan aanbrengen op de nodige puntjes en dit blend ik dan uit met mijn vingertop. 
2. Daarna breng ik met mijn vingers over heel mijn gezicht de dream fresh BB cream van Maybelline aan. Ik zorg er hierbij voor dat de concealer die ik hiervoor had aangebracht goed blend met de BB cream zodat ik geen kleurverschil meer zie. 
3. Als derde poeder ik mijn gezicht af met de Catrice all matt plus poeder en dit doe ik met een poederkwast van Catrice. De reden dat ik dit doe is dat de poeder ervoor zorgt dat ik gedurende de dag niet ga glimmen en de BB cream mooi blijft zitten. 
4. Daarna breng ik op mijn onderste waterlijn de Catrice made to stay inside the eye aan om ervoor te zorgen dat mijn ogen opener lijken. Dit geeft een frisse uitstraling. 
5. Omdat ik wil dat mijn wimpers mooi krullen, krul ik deze altijd met de wimper krultang. Ik geloof dat ik mijne ooit bij de Kruidvat heb gekocht. 
6. En als laatste breng ik meestal twee laagjes mascara aan op de boven en onder wimpers. Hiervoor gebruik ik de Essence I (L) extreme crazy volume mascara. 

Soms is het zo dat ik ook nog lippenstift draag maar omdat dit niet elke dag het geval is heb ik deze hier niet bij gezet. 

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. 

See you at our next secret. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten