vrijdag 26 september 2014

✎ Review: ELF Jumbo Lippotlood


Eyes Lips Face Jumbo Lippotlood in de kleur Coral! Hoe hij mij bevalt:


Als eerst vind ik het lippotlood er super uit zien! Mat zwart met aan de achterkant de kleur van het potlood. Lekker simpel, maar chique. Je zou niet gauw zeggen dat dit lippotlood van ELF is en maar €4.00 kost.



Wat een kleur komt er van af! Dit is al na een keer swatchen.




En zo ziet hij eruit op de lippen. Mooie kleur en goede pigment, en dat voor maar €4.00!
Wel voelt hij wat droog aan. Maar dat kan je oplossen door van te voren een lippenbalsem op te doen.
Ook blijft het lippotlood redelijk lang zitten. Na het eten moet je hem wel bijwerken, maar dat vind ik helemaal niet erg.

Dus, €4.00 voor een lippotlood dat een mooie kleur afgeeft, goede pigment heeft en redelijk lang blijft zitten...... Ik raad hem aan!
Hij is op de website van Eyes Lips Face te bestellen: http://www.eyeslipsface.nl/

Ik hoop dat jullie wat hebben gehad aan deze review en tot de volgende keer!

See you at our next secret.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten