maandag 29 september 2014

✎ Aanvulling wishlist autumn


Een paar weken geleden plaatste ik een artikel met daarin een aantal items die op mijn autumn wishlist staan. Vandaag wil ik deze graag aanvullen met een paar nieuwe items. 



Als eerste kwam ik deze poncho tegen op Loavies.com en vond hem er superleuk uitzien. Mij lijkt hij erg leuk met een panty, een basic los zwart jurkje ( met lange mouwen) eronder en een paar enkellaarsjes met hak. 



Verder wil ik deze winter graag een paar Shabbies als winterlaarzen, deze spraken me erg aan omdat ik de kleur heel mooi vind. Ik kwam ze tegen op de website van Omoda. Ze zijn wel best prijzig namelijk 300 EUR maar je kan er denk ik wel lang mee doen. 


Als laatste wil ik graag een broek met een soort slangen print. Deze is ook van Loavies.com. Op de website droegen ze deze broek met een zwart vest erbij en dat vond ik er erg mooi uit zien. 

Dit waren alweer de items die ik aan mijn lijstje wilde toevoegen. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.

See you at our next secret. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten