vrijdag 12 september 2014

✎ Shoplog: (Primark) Eindhoven en Amsterdam


Meiden, noem eens een leukere sport dan shoppen? Ja inderdaad, shoppen is de leukste sport die er is! Dat is dan ook wat ik in Eindhoven en Amsterdam deed.


Op naar Eindhoven met de trein! Heerlijk op een doordeweekse dag (dinsdag) wanneer de meeste mensen alweer aan het werk zijn. Ideaal om naar de Primark te gaan dus! Hier kocht ik papillotten en een mooie riem:


De papillotten kocht ik voor €1.50. Hier komt nog een review van!



En de riem in een mooie boho-stijl kostte €4.00. 

Na lekker gegeten te hebben bij La Place gingen we door naar Amsterdam, waar we meteen de Forever 21 inliepen. En druk dat het was, pfoeh! 
Ik vind, en dat is mijn mening, de Forever 21 in Amsterdam geen fijne winkel. Het is er druk, groot en staat mega vol met kleding en andere dingen. Waar ik dan moet beginnen, is voor mij een raadsel. Ik shop liever online bij de Forever 21. 
Ik nam hier dan ook alleen maar 1 broek mee:



De broek kostte maar €7.00 dus ik dacht het is het proberen waard! Ik heb hem niet in de winkel gepast, aangezien de rij voor de paskamers mega lang was. 
Tip: wat ik heb gedaan is de broek afgerekend en hem in een andere winkel gepast. Bij mij zat hij perfect. Was de broek niet in de goede maat, dan had ik hem gewoon terug kunnen brengen! 




En tot slot kocht ik een paar leuke laarsjes bij, een voor mij onbekend winkeltje, Alysa. Daar hadden ze erg veel en vooral leuke schoenen en hakken voor een klein prijsje!
Deze schoenen nam ik mee voor €29.99.

Ik hoop dat jullie deze shoplog leuk vonden en tot de volgende keer!

See you at our next secret.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten