vrijdag 5 september 2014

✎ Opgemaakt: Augustus!

  

Benieuwd naar wat ik allemaal heb opgemaakt afgelopen Augustus? 


De conditioner heb ik nog wel op foto, maar helaas heb ik de shampoo van de lijn 'intense repair' van Dove weggegooid.. Niet heel slim, nee. 
In tegenstelling tot mij, was Dove wel heel slim! Door deze shampoo had ik, serieus, het is echt waar, minder last van gespleten puntjes! 

Hallelujah!

De shampoo en conditioner ruiken lekker, gaan redelijk lang mee (ligt natuurlijk aan hoeveel product je gebruikt) en werken super!
Ik ga hem zeker opnieuw kopen en raad hem dan ook zeker aan jullie aan.


De welbekende gezichtsdoekjes van de Primark. Ik heb er al zoveel van versleten..
En ga er ook nog zoveel meer verslijten!
Aanradertje, en zeker voor de prijs (€1,50 voor 2 pakjes van 25 doekjes).


2 bodylotions. Om te beginnen bij de Zwitsal bodylotion. Deze gebruik ik ook al tijden en vind hem redelijk fijn. Hij is fijn voor als je snel de deur uit moet maar je toch je lichaam in wilt smeren. Voor de echte droge huid voedt hij niet genoeg.

Vaseline 'Spray & Go'. Ik had heeeeeel erg veel gehoord over dit product dus ik besloot hem ook maar eens te gaan proberen. Eigenlijk werkt hij hetzelfde als de bodylotion van Zwitsal. Makkelijk voor als je snel de deur uit moet, trekt snel in, voedt redelijk, ruikt lekker, maar niet te gebruiken voor de echte droge plekjes. Daar voedt hij nou eenmaal niet goed genoeg voor.
Prima bodylotions dus.


En tot slot, 3 deodorants! Ik ben fan van Odorex. Allebei echte aanraders als je last hebt van zweten! De nivea 'Stress Protect' is voor mij een hele erge tegenvaller. Het leek alleen maar alsof ik er meer van ging zweten.. Niet kopen dus!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik in de maand Augustus heb opgemaakt en tot de volgende maand!

See you at our next secret.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten