maandag 15 september 2014

✎ Mini shoplog

Een tijdje geleden ging ik gezellig met een vriendin naar de stad, en eigenlijk was ik van plan om niet zoveel te kopen maar dat heb ik uiteindelijk wel gedaan. Ik heb ik totaal 3 items gekocht en deze zijn allemaal voor in de herfst en de winter. Komende week blijkt het mooi weer te worden dus mijn nieuwe items laat ik voorlopig nog even in mijn kast hangen, maar ik kan niet wachten ze te dragen. 


Als eerste kocht ik dit harige vest bij The Sting voor 25 EUR. Hij zit fijn en is ook nog eens heerlijk warm. Deze kan ik bijvoorbeeld heel leuk combineren met stoere laarsjes, een zwarte broek en een topje met een tekst of print. 


Ook kocht ik deze jas van nep bond, hij is bedoeld als buiten jas voor in de herfst maar ik denk dat ik hem in de winter als het koud is ook binnen ga dragen. Omdat hij wit is past hij overal bij en dat is lekker handig. Ik kocht hem bij de Vero Moda voor 40 EUR. 


Als laatste kocht ik dit jasje bij de Kady Fashion voor 40 EUR. Ik had hem al eerder zien hangen maar besloot hem toen niet te kopen, hij bleef maar in mijn hoofd hangen en daarom kon ik het niet laten hem nu wel te kopen. Vooral de kleur sprak me erg aan. Ik denk dat ik dit jasje ga combineren met een simpele zwarte broek en een zwart topje omdat het jasje al vrij druk is. 

Dit waren mijn aan koopjes, ik ben er erg blij mee en ik hoop dat ik nog meer leuke items kan scoren de komende tijd voor in de herfst en de winter. 

See you at our next secret. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten