maandag 18 augustus 2014

✎ Shoplog: Schoolspullen


Helaas is de vakantie alweer bijna voorbij, waarschijnlijk willen jullie hier nog niet over nadenken en voor mij gold eigenlijk hetzelfde totdat ik nieuwe schoolspullen ging kopen. Want als ik nu naar mijn nieuwe schoolspullen kijk word ik helemaal vrolijk en wil ik ze het liefst meteen gebruiken. Daarom wil ik ze vandaag graag met jullie delen.



Voordat ik mijn nieuwe schoolspullen ga laten zien wil ik zeggen dat alles van de Hema komt. De prijzen van de artikelen benoem ik onder de foto's.  


Als eerste kocht ik twee sets van drie rollen kaft papier, het papier is vrij simpel maar door de leuke kleurtjes is het toch lekker vrolijk. Per set van drie rollen betaal je 1,50 EUR. 


Verder kocht ik deze peach kleurige etui. Ik vond vooral de ruches op de bovenkant heel erg schattig. De etui kostte 2,95 EUR. De agenda staat heel leuk bij mijn etui en ik vind dat hij ook genoeg schrijfruimte heeft. De agenda nam ik mee voor 5,95 EUR. 


Nu komen we aan bij de schriften, als eerste nam ik dit grote rekenblok mee met ringband. Dit blok heeft ruitjes van 10 bij 10 mm en dat vind ik fijn om mee te werken. Dit blok kostte 1,95 EUR.


Verder kocht ik 4 kleine schriftjes met lijntjes die bij elkaar verpakt zitten. Hiervan zijn er twee van karton en twee daarvan zijn roze. Voor dit set betaal je 2,00 EUR.


Ook kocht ik twee collegeblokken waarin van die tabbladen zitten zodat je je blok kunt verdelen voor verschillende vakken, dit vind ik fijn werken. Per stuk kostte deze blokken 2,95 EUR. 


Als laatste kocht ik deze elastomap voor losse blaadjes in te doen zodat ze niet helemaal verkreukt raken in je tas. Dit kostte 1,00 EUR. 

Ik hoop dat jullie iets aan dit artikel hebben gehad zodat jullie toch met een beetje goede moed aan het nieuwe schooljaar kunnen beginnen.

See you at our next secret. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten