vrijdag 22 augustus 2014

✎ Shoplog: 2 dagen shoppen!


Shoppen is wat ik de afgelopen 2 dagen deed! Dit is wat ik kocht:


Om te beginnen met een heerlijk warm vest dat ik kocht bij The Sting!



Het vest kostte €49.95 en is bestaat voor 100% uit katoen. Tegenwoordig ben ik steeds meer bezig met het letten op stoffen. Dit omdat ik door synthetische stofjes ga zweten, wat niet prettig is! Katoen is hier dan een ideale stof voor. Wat wel een nadeel aan dit vest is, is dat hij pluist. Doordat hij voor 100% uit katoen bestaat, geeft hij redelijk wat pluisjes af. Hopelijk wordt dit wat minder als hij in de was is geweest.



Shirtjes! Je kan er nooit genoeg hebben. Dit shirt kocht ik bij de Superstar en was in de sale voor maar €10.00! Meenemen dus.



Dit mooie shirtje nam ik mee bij de Trendy Lady's. Een onbekend zaakje in Dordrecht, waar ze heel veel leuke en schattige kleding verkochten! Ik was dan ook opslag verliefd toen ik dit shirtje zag. Ook deze was in de sale, voor €22.00.


Toen ik de Vero Moda in liep, zag ik dit hempje hangen bij de sale. Ik hou (te erg) van kant en had mezelf dan ook beloofd geen kant meer te kopen. Oepsie.
Dit shirtje was in de sale voor €11.86.


Tot slot, wat betreft de kleding stukken, nam ik deze 3 basics mee bij de H&M. Omdat ik ze nodig had.
De zwarte en witte V-hals kostte €4.99 en de grijze kostte €7.99.


En nu echt tot slot, deze 3 paar oorbellen! De 2 linkse komen van de SIX, waar ze een "2e sieraad 50% korting" actie hadden. De helemaal linkse oorbellen waren €4.95 en de grote hangers er naast waren €5.95. Ik betaalde er uiteindelijk €8.40 voor.
De helemaal rechtse oorbellen komen bij de Sasha vandaan, en waren in de sale voor €2.00! 

Ik hoop dat jullie deze shoplog leuk vonden en tot de volgende keer!

See you at our next secret.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten