maandag 25 augustus 2014

✎ Review: Syoss haarmasker


Hallo allemaal, vandaag heb ik een review over een haarmasker van Syoss, die ik op dit moment gebruik. Als je wilt weten hoe dit haarmasker mij bevalt, lees dan vooral verder.

Toen ik terug kwam van vakantie merkte ik dat mijn haren een stuk droger waren. Dit is natuurlijk ook niet zo gek met al dat zee water, chloor en vooral de zon. 
Daarom wilde ik graag een haar masker uitproberen, dat mijn haar zou voeden. Ik had al veel goeds gehoord over de Syoss haar producten. 

Ik besloot dus om naar het Kruidvat te gaan en kwam thuis met twee haarmaskers van Syoss. Dit omdat er een actie, "2 voor de prijs van 1", was. Ik betaalde voor twee potten 5,50 EUR. Wat dus betekend dat je voor een pot normaal, zonder actie, hetzelfde betaald. 


De verpakking van het haarmasker is vrij strak en simpel, maar dat vind ik verder niet belangrijk. Op de verpakking staat dat dit masker tot 90% zorgt voor minder haar breuk en dat het beschermt tegen haar beschadiging. Verder staat er op de verpakking ook beschreven hoe je het masker moet gebruiken.


Zo ziet de substantie van het masker eruit, het is vrij dik en ruikt heerlijk.

Mijn mening over het masker: 
Op de verpakking staat beschreven dat je het masker gelijkmatig op nat haar moet aanbrengen. Dit gaat vrij gemakkelijk en hier heb je niet veel product voor nodig. Ook staat er op de verpakking dat je het masker ongeveer 5 minuten moet laten intrekken. Dit zou ik ook zeker doen want anders heeft het masker minder werking. Dit heb ik dan ook ervaren.

De eerste paar keer dat ik het masker gebruikte merkte ik duidelijk verschil. Mijn haar voelde zachter aan, glansde meer en had meer volume. Maar na een tijdje veranderde dit. Waarschijnlijk kwam dit omdat ik het masker elke keer gebruikte als ik mijn haar ging wassen. Nu gebruik ik het de ene keer wel en de volgende keer niet. 
Dit heeft veel meer effect voor mijn haar, dus dit kan ik je beter aanraden. 

Ik vind het een fijn masker en merk dat mijn haar weer gezonder aan het worden is, dus ik kan je het masker zeker aanraden. 

Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben gehad.

See you at our next secret. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten