maandag 6 oktober 2014

✎ Shoplog afgelopen tijd


De afgelopen weken heb ik weer een aantal leuke items gekocht die ik graag met jullie wil delen, hieronder zou ik ze stuk voor stuk laten zien en hierbij vernoem ik waar het item vandaan komt en hoe duur het was. 



Als eerste kocht ik deze zwarte laarsjes met hak. Ik was al een tijdje op zoek naar zwarte laarsjes met hak omdat deze makkelijk te combineren zijn. Je kunt ze bijvoorbeeld naar school dragen met een broek maar ook opstap met een panty en een rokje. Ik kocht deze bij de H&M voor 30 EUR. 


Toen ik laatst in de stad was liep ik langs de Miss Etam en daar zag ik dit vest in de etalage hangen. Ook naar dit vest was ik al een tijdje opzoek en het verbaasde me dan ook dat ze deze bij de Miss Etam hadden. Ik besloot hem te passen en ik vond dat hij erg leuk stond en lekker zacht aanvoelt door de harige stof, dus die nam ik mee voor 40 EUR. 


Als derde kocht ik dit truitje van kant bij Le Ballon voor 20 EUR. Hij is van het merk Vila, dus misschien zullen ze deze ook in andere winkels hebben. Ik vond hem erg leuk voor een feestje of voor het stappen. 


Ik had een paar nieuwe broeken nodig en toen ik bij de Bershka was, kwam ik deze jeans tegen. Ik besloot hem te passen en verbaasde me erover dat hij zo ontzettend lekker zat, daarom heb ik hem voor 25 EUR meegenomen. Ik zit er aan te denken om nog een paar broeken van hetzelfde model bij te gaan halen omdat ze als gegoten zitten. 


Ik wilde al een tijdje een donkergrijze broek en toen ik deze bij de Vero Moda voor de helft van de prijs tegen kwam, was ik helemaal blij. Eerst kostte hij 60 EUR maar door de actie was hij nog maar 30 EUR. 


Op het station in Utrecht zit een leuk sieradenwinkeltje die " I am" heet, deze sjaal met zebra print heb ik daar gekocht voor 15 EUR. Hij staat erg leuk bij een leren jasje. Ik denk dat ik hem nog vaak ga dragen. 

Dit waren de items die ik de afgelopen tijd heb gekocht, ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien. 

See you at our next secret. 






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten