vrijdag 3 oktober 2014

✎ Review: Rituals Touch of Happiness body cream


De lekkerste geur ooit! Deze body cream van Rituals is heeeeeerlijk.


Geuren. Altijd moeilijk om te beschrijven maar ik ga toch een poging wagen!

Op de verpakking staat: Sweet Orange & Cedar Wood. Oftewel: zoete sinaasappel en cederhout. En ja, dat ruik je inderdaad! Het is een mix van een heerlijke zoete sinaasappel met de sauna. Dat is het! Het ruikt een beetje naar de sauna. Denk ik.
Ken je die geur van vers hout? Die in combinatie met een heerlijke zoete sinaasappel, en dan heb je de geur van deze body cream. 

Ik zou zeggen, ga hem eens ruiken! Dan weet je vast meteen wat ik bedoel.

Op de verpakking staat ook: rich, nourishing body cream. Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vind het niet zozeer een echte rijke, voedende body cream. Voor een droge huid/droge plekjes heb je namelijk echt wat meer voeding nodig dan dat deze body cream kan geven. Heb je een goede huid en vind je het gewoon lekker om af en toe body cream/body lotion op te smeren? Dan is deze ideaal.
Heb je een droge huid die wel wat voeding nodig heeft, dan zou ik deze laten staan. Ik gebruik hem dan ook alleen als ik even lekker wil ruiken en niet voor de voeding. Want lekker ruiken doet 'ie zeker! Alleen voor de geur zou ik hem overnieuw kopen.

Ik hoop dat je wat hebt gehad aan deze review en tot de volgende keer!

See you at our next secret.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten